onsdag 2. desember 2009

Je ha'blitt strukket og stukket og fått ny frakk

Assa, i dag skjedde det mye rundt meg ass. Føøørst så ble jeg slengt ut i kulda rett etter at jeg hadde stått opp, mørkt og kaldt jo! Men fikk nå maten min i alle fall. Litt seinere kom muttern opp og tok meg inn så jeg fikk spise lunsj, uten King'ern hehehe. Sucker.
Så kom det ei dame som tok på meg. Overalt! Dem sier at jeg skal resspektere intimgrensene disse to-beinte har, men om de respekterer mine? Nei jaggu, det har de visst ikke hørt om gitt.
Blei knadd og trykket på, særlig på rumpa og halsen. Var egentlig litt digg, men kjeeeeedelig. Var jo MAT i boksen min hele tida, og tenk om King'ern hadde åpna ytterdøra og sneket seg forbi meg og tatt maten min? Må spise FORT her i gården, er jo ikke bunn i den flekkete!

Yeye, fikk nå snust på deler av kroppen min jeg egentlig ikke hadde tenkt å snuse på før, for det var jaggu ikke få vinkler den dama skulle ha på halsen min. Muttern pleier i alle fall å gi meg no' godt når jeg er flink, men neida, her fikk man dullekosesnillsnakk i stedet.. som om det er godt nok liksom!
Så satte a i noen spisse greier rundt om hele kroppen, la egentlig ikke merke til de i det hele tatt. Merka muttern ble glad for at jeg var fin i kroppen, men dama mente jeg var barnslig til å være 9 år gammel? What lissom, jeg er jo voksen! Kan'ke no' for at hu bruker lang tid vel? For hu gjorde det, tok en sikker eveighet før jeg fikk komme inn i boksen og spise igjen. Og etter ca. 2.5 munnfuller? måtte jeg jaggu ut igjen, nå skulle det gås liksom. Hadde med den derre svarte greia som flyr frem og tilbake hele tiden. Litt for happy for min del ass.

En ting var bra da, fikk ny frakk! Digg og varmt, litt stort men det gjorde ikkeno'. Luktet dame gjorde det og, hvit dame for jeg fikk noen hvite hår på meg. Synes jeg ble drittøff! Skulle bare ønske jeg hadde noen å vise meg for, for å si det sånn, er dårlig med ledige damer der jeg bor. Den ene dama som står her er smelt på tjukken lissom...

Er jaggu ikke lett å være Welshen Willy..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar