mandag 18. mai 2009

Rideøkt på ridebanen

I dag var Stine og jeg oppe på ridebanen med Embla og Willy, tross ruskeværet. Jobbet på volte i skritt og noe trav, mest med meg selv og flytting for sjenkel - søke ned i form. Kjempeflink gutt! Jeg er helt ram på å stille ved å dra i innertøylen og lage vegg med utvendig sjenkel, mens det jeg egentlig skal er å lage vegg/ støtte med utvendig tøyle og bøye rundt innvendig sjenkel, og by frem innvendig tøyle - altså helt motsatt av det som faller meg naturlig. Kjempevanskelig for meg, men med en gang jeg gjør det riktig har jeg en hest som jobber riktig, så det er en god pekepinn! Veldig stolt av han i dag, fredrift hadde vi nok av og han var veldig var for sete. Gleder meg veldig til 30.mai, da blir det nytt kurs med Alexandra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar